onsdag 28. april 2010

Gutterommet









Da begynner det nye gutterommet sakte men sikkert å ta form. Mangler enda litt smådetaljer, men slikt tar gjerne litt tid for min del. Må jo sikre at vi blir fornøyde, både lillegutt og jeg ;) Skal heller komme tilbake med flere bilder etterhvert.

Ellers ser jeg fram til å besøke ei veldig god venninne senere idag. Hun har nettopp flyttet inn i nytt hus, og med sin særdeles gode smak, regner jeg med at hun har fått det kjempefint. Det skal bli spennende å se! :)

1 kommentar:

  1. Takk for koselig besøk. Alltid hyggelig å få skravlet litt med deg :) Bloggen din er kjempe fin! Du er i ditt rette element her. Gleder meg til å sees i mai. PS - jeg glemte jo helt å vise deg de nye dukene jeg har sydd. Ganske kuule mot Woods tapeten vår på kjøkkenet. Stoffet er hvitt IKEA med skogs- eller dyremønster dvs ulver og elg "tegnet" på stoffet.

    Klem

    SvarSlett