tirsdag 6. mars 2012

Here I am -this is me



Denne måneden utfordrer NIB oss til å vise hvem DU er gjennom et personlig interiør som virkelig er deg!
Dette bildet er i så måte ganske representativt for min del! Jeg elsker den lyse og skandinaviske stilen, og interiøret skal gjerne være forholdsvis enkelt uten for mye stæsj. Det går mye i hvitt, grått og svart, med innslag av farger innimellom, men da gjerne bare èn om gangen.
Med en god kopp kaffe og friske blomster i tillegg, så koser jeg meg maks! :)
Flere bidrag kan du se her !

15 kommentarer:

  1. Gratulerer med nominasjonene i blogg verdenen. Artig. Nårtid kjæm du Nordover igjæn?Forresten tenk så gøy å åpne et interiørblad å tenke. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gu de dær e hos me. Flinke Carina.Klem Line

    SvarSlett
  2. Flott bidrag!!
    Nydelige farger ♥
    Og jeg syns det er akkurat DEG:)

    SvarSlett
  3. Liker deg!;)
    Den skandinaviske stilen er så ren og enkel, ukomplisert.
    Nydelig vase fra Wik og Walsøe
    ...jeg har den også -på ønskelista...!

    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  4. Hei søta!
    Du altså, du legger jo igjen de søteste kommentarer hos meg-gjør meg så glad! Tusen tusen takk*smile*

    Flott bidrag, og det er en veldig god ro i bildet synes jeg...Vasen er jo råflott som alltid, og trollkister er lekre spør du meg*smile*

    Ønsker deg lykke til, og flott uke videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. ...hehe..
    trollkvister..*ler*

    SvarSlett
  6. Så vakkert!
    Ett nydelig bidrag :)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  7. Så vakkert bidrag! Ønsker deg lykke til i utfordringen, og ein fin kvinnedag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  8. Dette var deg ja. Fine ting og fint bilde!

    Håper du får en fin kvinnedag! Klem fra meg.

    SvarSlett
  9. delikat, dust & vakkert..
    det er jo deg deg fine carina :)
    gratulerer med dagen!
    klemmeklem

    SvarSlett
  10. Delikat, er veldig fan av stilen din!
    Hadde forresten vært supert å kunne følge deg via Bloglovin'!

    SvarSlett
  11. Det er så koselig med hyggelige kommentarer! :)
    Ang Bloglovin`så vet jeg ikke hvordan jeg kan legge det til i bloggen, men man kan jo bli følger her...

    SvarSlett
  12. Veldig flott bidrag, liker enkelheten i bildet ditt... Ha en fortsatt flott kveld, stor klem B

    SvarSlett
  13. Flott bilde!

    Tusen takk for den skjønne kommentaren du la igjen hos meg.
    God klem
    Tonje

    SvarSlett
  14. Nydelig bidrag!
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett