søndag 13. mai 2012

Brødbakst og litt til







Det er jammen ikke verst å ha to ivrige hjelpere på kjøkkenet! Da kan man gjerne invitere gode venner på nybakt brød til lunsj! :)
Heldige oss har dessuten vært på et par koselige besøk i helga, og fått servert de deiligste vafler! Godt selskap er jammen luksus!!!
Nå er det stille i heimen, og jeg skal nyte dette fantastiske, nye bladet mitt! Jeg har egentlig et par andre blader jeg får i posten, men det er et eller annet med dette bladet som treffer meg så veldig... :)
Ønsker deg ei fin, ny uke!

3 kommentarer:

  1. Mmmm, nybakt brød er det beste som finnes!!
    Og så kos med hjelpere på kjøkkenet, tipper de satte en ekstra spiss på baksten ♥

    Ha en fin kveld, og kos deg med nytt blad:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med to hjelpere på kjøkkenet. Og når resultatet er nybakt brød, blir det vel ikke bedre. :)

    Det bladet er min favoritt. Alltid så mange fine bilder og interessante reportasjer!

    Fin ny uke til deg! Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Herlighet - er det Hennie til høyre?!! Hjelp - hun har forandret seg mye bare på 3 måneder ! H u l k ... Nå ble jeg litt stressa! Alt jeg går glipp av...takk og lov for sosiale media.. legg inn flere bilder! ;) Og baksten din..!! AAAh savner !!! Du må sende meg oppskriften på det brødet. Det ser fantastisk godt ut!! Ellers gleder jeg meg stoort til du tar turen SØRØST-over!! :D Ha en fabelaktig fin uke, skjønne! xxxxxGladideg!

    SvarSlett