onsdag 22. august 2012

Nye tider



Da er vi vel hjemme igjen etter en flott ferie, og det var jo en riktig så bonus å komme sørover til strålende solskinnsdager, og i tillegg ha enda noen fridager før hverdagen starter på igjen! :)
Det er deilig å stadig kunne sitte ute og spise og ikke minst fortsatt bruke en del av sommertøyet, men jeg merker stadig mer at jeg også gleder meg til høsten! Det er noe spesielt med alle de vakre fargene på høsten og ikke minst myke, deilige strikkejakker og tøfler!
Ønsker deg en finfin kveld! Takk for at du tittet innom! :)

4 kommentarer:

  1. Ja, vi har hatt sommer i høst, deilig:))

    Velkommen tilbake fra ferie, hverdagen er ikke så værst... egentlig:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  2. Hærlige stemningsbilder her i fleng!! Håper vi sees snart igjen!! Kveldsklæm!!

    SvarSlett
  3. Ah nydelig kjole! Og ja høsten er jo tross alt den vakreste tiden! Tenne masse levende lys og korve seg opp i sofaen med en deilig tekopp og venninnebesøk! Det er god høststemning! Særlig etter en heftig forfriskende løpetur i skogen... ah...jeg formelig kjenner lukten! Lurer på at jeg savner Norge nå!! Hihi ;) Ha en nydelig dag fine venninna mi! xxx

    SvarSlett
  4. Så nydelig kjole, vakkert til de rosa blomstene.

    Høsten er vakker med alle fargene, men jeg er vår og sommermenneske, og synes den tiden går alt for fort.
    Jeg har jobbet i hele sommer, kanskje derfor :-)

    Ønsker deg en nydelig helg!

    Klem

    SvarSlett