mandag 17. september 2012

Høstmotto



Høsten kan være både kald og mørk, og da gjelder det jo å kose seg litt ekstra! Vi har bl.a hatt koselige middagsgjester i helga, og det setter vi stor pris på her i huset! Fine blomster fikk vi også, og de pynter forhåpentligvis opp i enda mange dager! :)
Å starte uka med en liten løpetur i skogen i deilig høstvær og med god musikk på øret, er også av det gode slaget, og jeg satser på at resten av uka blir like fin!
Ønsker deg også en flott, ny uke med mange gode stunder! :)

6 kommentarer:

  1. Bra livsmotto. Kanskje bortsett fra spisingen, der er jeg ganske god allerede, hihi. :)

    Formen er litt bedre nå ja, men fortsatt ikke på topp. Men det går seg heldigvis til.

    God ny uke til deg!

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg lyst til å se den filmen igjen. Den er jo så fiin!!
    Spis elsk lev ja. Det er jammen noe å huske på ;)

    Elsker også å ha middagsgjester, liker nesten bedre å ha gjester enn å bli invitert bort, selv om det også er kos!
    Men tror det bunner i at jeg er kokk, men ikke jobber som det lenger, så når jeg har besøk kan jeg lage det lille ekstra. Kose meg med baking eller desserter! Det hører ikke hverdagen til her i huset ettersom det bare er jeg som liker søtsaker ;)

    Håper du har hatt en deilig mandag og at resten av uka blir fin!

    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt helg:))
    Håper uken blir like bra ♥

    SvarSlett
  4. Jeg syns det er et perfekt motto ikke bare for høsten men for LIVET! Ha en flott uke du også. :-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Et flott motto for høsten, og kanskje livet generelt ;))
    Ønsker deg en riktig god natt, og en fin ny dag i morgen.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Savner treningen når jeg er syk...
    Men blomster -det blir jeg glad av og bare MÅ ha friske hver uke ;)
    Utrolig kjekt å få blomster av andre også og jeg er sikker på at du fortjente de ;)
    Takk for de koselige kommentarene du legger igjen hos meg.
    Klem May Helen

    SvarSlett