søndag 17. mars 2013

En lat helg





Midt i en særdeles hektisk arbeidsperiode, fikk jeg litt overraskende en særdeles rolig helg, og det var jo rett og slett en herlig bonus! Nærmer meg ellers en litt roligere periode, og da blir det endelig en ordentlig bloggerunde på meg. Kjenner jeg er klar for litt inspirasjon! ;)
Helga ble i grunn stort sett brukt til soving og spising, og det var lenge siden sist! Nå er det dog bare å riste av seg latskapen og gjøre seg klar til en spesiell dag på jobben imorgen. Gleder meg til å få den unnagjort gitt, og så skal resten av uka nytes i selskap med mine to små!
Ønsker deg en flott, ny og forhåpentligvis vårlig uke! :)

3 kommentarer:

  1. Såå fine bilder:)
    Herlig med late dager:) Iallefall sånn innimellom:)

    Ønsker deg en fin uke..., en vårlig en:)

    Annelise

    SvarSlett
  2. nydeligste bildene... hærlige farger... du er knallflink... :)

    håper det roer seg litt for deg... :)

    Jeg er glad i dag, kom til finalen i den lokale redesign konkurransen... gøy gøy gøy :) la ut bilde visst du vil se....

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Fargespill, fargeglede, fargeenergi og fargelykke.
    Turkise toner minner om vår, forventning, sol, sjø og sommer.

    Det er godt med helger som gir et påfyll av energi, mulighet for avslapning og hente seg inn igjen.

    Nyt uken sammen med de små, og kos dere litt ekstra med noe godt. :-)

    SvarSlett