mandag 3. juni 2013

Det nærmer seg





Sakte men sikkert er soverommet mitt i ferd med å ta form. Jeg rett og slett elsker det nye, lyse gulvet, og det var også veldig deilig å få på plass skyvedører på skapet. Har sett på rotet mitt i over 2 1/2 år nå, så det er vel ikke vanskelig å forestille seg at det var greit å endelig få skjult det! ;)
Litt maling og et stort speil, så er jeg vel så godt som i havn, men det haster ikke. De fine dagene må jo nytes utendørs, og snart er det faktisk ferie også! Da går turen bl.a nordover, og akkurat det er det full nedtelling til her, spesielt for mine to små! :)
Først må det dog jobbes litt, og forhåpentligvis holder det fine været seg, for man får jo slikt et vanvittig overskudd av litt solskinn! En flott, ny uke til deg!!!


1 kommentar:

  1. Stilig. Lyst gulv gjør noe med hele tilværelsen i hjemmet.
    -og jeg lurer faktisk på om vi har valgt nøyaktig samme gulv til våre soverom. Vi elsker det. Derfor blir det godt å fjerne alt som står lagret der så gulvet igjen blir synlig.

    Det ser ut som dere har hatt noen fortryllende nordlige sommerdager. Glede, vakker natur og blide barn er gull. :-)

    SvarSlett