mandag 12. august 2013

Vakkert lys





Jeg nyter de lyse dagene ekstra for tiden, nå når det etterhvert blir mindre og mindre av det vakre dagslyset, som jeg jo er så inderlig glad i!
Det skal dog sies at jeg også elsker å tenne levende lys, og her hjemme er det vel bare kaffemaskinen som blir slått på før stearinlyset på spisebordet blir tent! ;)
Det nederste bildet her er forøvrig fra soverommet mitt, som jeg nå har malt ferdig i fargen Skumring. Det gjenstår noen smådetaljer, men det blir nok noen bilder etterhvert...
Ønsker deg ei strålende, ny uke! Her er det jobbing på gang, men jeg håper jeg rekker å pusle litt med stort og smått her hjemme også! :)


5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Nyter også dagslyset, men merker at det så smått begynner å bli fortere mørkt. Så får vi heller kose oss med tente stearinlys:-)
    Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder ♥
    Deilig med skikkelig lys ja, men koooos med stearinlys og høst også:)

    Herlig farge på soverommet!!

    SvarSlett
  3. Hei navnsøster ♥

    Nydelige bilder du har tatt. Det er ikke bare lyse som er vakkert her, men interiøret ditt er helt etter min smak ♥ Jeg har falt for grått selv. Har alltid hatt hvite flater rundt meg men etter å ha lest en reportasje i Interiørmagasinet for ca 1 år tilbake falt jeg pladask for demring. Vi har nå to rom i huset som er hvite, resten er grått i fargene demring, skyggeblå og fjellblå. Alle gråfargene har en hint av blått i seg! Litt usikker på soverommet vårt. Det er fortsatt hvitt, men får ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre her!

    Gleder meg til å se mer av soverommet!

    Ønsker deg en fin fin dag :)

    Klem Carina

    SvarSlett
  4. Å, så nydelig det var med den store grønne på bordet!:) kjempefine bilder!

    SvarSlett
  5. De blomstene var så fine! Og stilig det siste bilde :-) Gleder meg til flere bilder fra soverommet :) Ønsker deg ei god helg. Klem fra Monica.

    SvarSlett