mandag 14. oktober 2013

En gul sky





Jeg var nylig så heldig å vinne det nydelige brettet "En gul sky" fra Norden og Verden. Jeg fikk i utgangspunktet velge mellom et gult eller et rosa brett, og til tross for at jeg har vært hekta på rosa ganske så lenge, så falt jeg pladask for dette gule! Man kan jo ikke annet enn å bli godt humør av det! :)
Ellers har jeg hatt en forholdsvis hektisk arbeidsuke, og det har derfor ikke skjedd så mye her i heimen. Nå tar vi dessuten en sein høstferie, og vender snuten nordover, så det er litt pause i prosjektene mine. Hodet popper nesten over av gode idèer for tida, så har kanskje godt av en pause dog! Har nemlig begynt å leke med tanken om å male gulvene mine! Blir jo helt gal av alle de fine bildene man ser rundt! ;)
Ønsker deg en fin uke!  

1 kommentar:

  1. En fiin gul sky! Massevis av godis på bordet ditt. En hvis kubus skulle jeg gjerne hatt, men det er litt for dyrt for studentens lommebok ;-)

    Ønsker deg en glad dag!
    Klem fra Monica.

    SvarSlett