lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!




















Her er et lite sammendrag fra året som gikk. Jeg begynte å blogge ifjor vinter, og har blitt særdeles hektet kan man vel si ;)
Det er så utrolig mange flinke folk der ute, som inspirerer meg og rett og slett gjør meg glad! Synes også det er utrolig koselig å bli kjent med andre bloggere, og setter stor pris på alle tilbakemeldinger! :))
2010 har forøvrig vært et flott år, med mange gode stunder med venner og familie, og med lillemors ankomst som det absolutte høydepunktet! Litt motbakker vil det jo dessuten alltid være, og 2011 vil nok også by på disse, men først og fremst håper og tror jeg at det kommende året skal bli et fantastisk år for meg og mine!

3 kommentarer:

  1. heihei kjære deg!
    innom med en nyttårsklem til deg -
    et riktig godt 2011 tror jeg det blir ♥
    ..et fint tilbakeblikk av bilder!
    moaklem

    SvarSlett
  2. flotte bilder
    spennende å følge deg
    ønsker deg et riktig godt 2011

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  3. Mange fine bilder her. Dere har et fint hjem.
    Ønsker deg alt godt for det nye året. Jeg har ikke solgt så mye av det jeg syr. Finner rett og slett ikkke tid til det, men når folk spør så pleier jeg ikke vøre så vanskelig ;) gjelder bare å sette av en helg eller noe.

    SvarSlett