fredag 11. mars 2011

Det bor en baker



En god venninne bodde i lengre tid i nærheten av Åpent Bakeri i Oslo, og jeg har ikke tall på hvor mange turer det ble dit. Jeg elsker konseptet deres med herlig gjærbakst, nyrørt syltetøy og deilig kaffe, og må stadig innom når jeg er i hovedstaden.
Nå har vi dog vært så heldige å få en baker derifra hit til byen, så da kan dere vel bare tenke dere hvor jeg gjerne treffer venninner for tida! Det er spesielt koselig å innlede helga der på fredag formiddag, og det har jeg gjort idag! =)
Ser ellers fram til nok en innholdsrik helg med tur i svømmehallen, barnebursdag og ikke minst litt alenetid med sprudlende venner! Fredagsklem fra meg

4 kommentarer:

  1. Ingenting er som nybakt brød!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Nybakt brød er jo bare så deilig !! Ønsker deg ei flott helg.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en koselig cafetur i dag :) Kos dere i bursdag i morgen og ikke minst i morgenkveld :) Klem M

    SvarSlett
  4. hei carina!
    mmmm... nybakt brød = bare best!
    og jeg elsker å gå på åpent bakeri!
    og gratulerer med øredobbene du vant, så gøy!
    ha den fiiiineste helg!
    moaklem

    SvarSlett