tirsdag 22. november 2011

Godt i gang







I og med at vi er nordpå på familiebesøk, måtte jeg jo benytte sjansen til å overlevere julegavene her, og jeg er derfor så godt som ferdig med årets gaver. Ganske så deilig i grunn!
Litt tidlig med julemusikk mens jeg pakket dem inn dog, men måtte likevel snike meg til å høre litt på "O helga natt", som bare er sååå vakker! ;)
Tusen takk ellers for alle de koselige hilsningene i anledning dagen min! Det varmet veldig! :)
Ønsker alle en finfin kveld!

7 kommentarer:

  1. Du altså!! Så nyyydelige pakker og tjuvstart i tillegg.... Finfin kveld videre til skjønne deg!!

    SvarSlett
  2. Så fine gavene med hyssingen var! Likte de kjempegodt! Naturlige!

    Er også snart ferdig med julegavene! Deilig følelse

    SvarSlett
  3. Så akkurat inne hos Fjeldborg at hun har vært på fotobesøk. Så spennende og moro! Det gleder jeg meg til å se mer av.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hihi, ser du har pakket litt slik som jeg planlegger å gjøre (jeg har ikke handlet en eneste julegave ennå... tenk det! Stress..)

    Kjempefint og naturlig :D digg!

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  5. så fine pakker og det må jo være deilig og være ferdig med det!

    kos dere..
    klem

    SvarSlett
  6. Koselig og slå inn julegaver, ser at du også går for gråpapir!!
    En hit her hjemme c",)
    Kos deg sammen med familien, Klem Anna

    SvarSlett