søndag 11. desember 2011

When You Wish Upon A Star







Av mange fine julesanger fra barndommen, er dette den sangen som står meg absolutt nærmest! Jeg kan nesten høre stemmen til pappa som synger med, og husker mange fine stunder med familien, julestrømpen og Disney på TV! :)
Nå har vi nettopp hatt Lucia-feiring på forskudd i barnehagen, og med stadig stigende julefølelse, kjenner jeg det omsider er på tide å hente fram eskene med julepynt! Har dessuten bare èn dag igjen å jobbe, før det faktisk er juleferie for min del! Hvor deilig blir ikke det!!!
Ønsker alle en fredelig adventskveld!

2 kommentarer:

  1. Åhhh så fine bilder :)
    Knall tøff staken din var, den ligner litt på staken til Aksel Hennie når jeg tenker meg om :p HA HA HA HA

    SvarSlett
  2. Ja, det er en vakker julesang!
    Lekkert pyntet fat. Den lysestaken liker jeg så godt!

    Ønsker deg en fin ny dag!


    AW

    SvarSlett