torsdag 16. februar 2012

Jeg fant, jeg fant







Denne nydelige dukkesenga åpenbarte seg nylig på en salgshylle. Årsaken til den nedsatte prisen var en brukket fot, men med verdens snilleste og flinkeste nabo, så regner jeg med at senga blir så god som ny! :)
Det fineste sengetøy fant jeg også på salg, og nå spares det bare for fullt for at lillesøster skal få en stor Kili-seng til seg selv også! Den er jo bare så ubeskrivelig vakker!!
Med nydelig vintervær ute og fri fra jobb, ser jeg nå fram til en ordentlig kosedag! Ønsker deg også en fin dag og ei strålende helg! :)

6 kommentarer:

  1. for et kupp! Og så grei nabo du har;)
    Sengen er utrolig søt altså. Har tittet endel rundt på barnesenger selv, og har vært innom denne utgaven (i stor str) nok så ofte ja...
    Når jeg var liten hadde jeg selv en slik hos min mormor... skulle ønske den hadde blitt tatt vare på.

    Ha en feiende flott helg!!

    Rikke:)

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Kjekt med snille naboer. :)

    Ha en fin dag og kos deg masse!

    SvarSlett
  3. Kupp!!
    De er såå fine de sengene der ♥
    Og herlig sengetøy:)

    SvarSlett
  4. Herlighet så nydelig seng :)


    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Av en eller annen merkelig grunn kan jeg ikke se noen av bildene her inne :( Ysjj... (håper det går i morgen) men ETT bilde ser jeg og det er det Fantastiske dukke sengen og det fine sengetøyet, hvilket kupp!! Jeg drømmer om den store modellen, den er så fin..

    Ha en fantastisk helg!

    Stor klem
    /Birgitte

    SvarSlett
  6. Så gøy med kupp! Kjempefin dukkseng:-)

    SvarSlett