søndag 8. april 2012

Feriemodus









Fine og rolige påskedager nærmer seg slutten! Det har vært deilig med lange frokoster i pysjen, og en god blanding av små utflukter og hjemmekos!
Tidlige morgener og svært energiske barn lar seg ikke så lett kombinere med sene kvelder, avslapning og boklesning dog, men det får jeg jo plenty av mulighet til når jeg imorgen reiser til Barbados! :)
Litt spent på hvordan det skal bli å være så lenge borte fra de små, men tipper de bare vil nyte godt av en superuthvilt mamma i etterkant av turen!
Blir en liten bloggepause for min del nå, men jeg kommer sterkt tilbake! Ønsker alle en fin kveld og ei flott ny uke! :)

6 kommentarer:

  1. ser ut som du og den lille fam din har hatt en fin påske! Herlig med rolige dager.
    God tur til langt-av-sted.Høres herlig ut.

    sees sikkert på skaustranda om litt ;)

    SvarSlett
  2. Ohlala, den turen blir nok DEILIG ♥
    KOS deg kjempemasse og god tur:)

    SvarSlett
  3. Barbados ... whooo herlig :) god tur!
    ser ut som påsken deres har vore helt herlig.

    nyt siste rest med fri,

    og ha ein fortsatt fin kveld.

    henriette

    SvarSlett
  4. Så koselig : )) Godt med noen dager fri, hvor en kan labbe rundt og hele tiden ha godis innen rekkevidde :D hihi.

    Bildet av de fine barna dine sammen var forresten utrolig søtt. Ser ut som de likte påskeegget ; )

    GOD TUR og kos deg riktig så mye! :D

    ♥ Klem fra Silje.

    SvarSlett
  5. Herlige bilderas og påsken deres hørtes herlig ut! Vi har også kost oss og vi har fått slappet mye av. Deilig!
    Ønsker deg ei fin ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Deilige dager!

    Jeg har sendt deg en award på bloggen min:-)
    Sjekk det gjerne ut!

    Klem

    SvarSlett