tirsdag 12. juni 2012

Til inspirasjon






Jeg har en liten jobb foran meg med å beise terassen vår, og da er det greit å kjøre på med litt inspirasjon i form av fine hagebilder for økt arbeidslyst! ;)
Den største inspirasjonen er dog de nye hagemøblene, som jeg venter på skal komme! Gleder meg til å vise dere etterhvert, og ikke minst til å innvie den med gode venner! :)
Kan noen forøvrig fortelle meg hvorfor de smale bildene ikke vil plassere seg der de skal!? Jeg laster dem ned med plassering i midten...

2 kommentarer:

  1. Lykke til med beisinga :)

    Fin tirsdag til deg! Jeg svever i en lykkesky i dag, for i dag fikk jeg vite at den jobben jeg har hatt lyst på åh så lenge er min! JUHU! Kan ikke røpe hva det er ennå, men det er definitivt i min gate! YEAY!

    Klem & smil

    SvarSlett
  2. Lykke til med beisinga. Det går sikkert fort når en først kommer i gang...
    Vet dessverre ikke hvorfor ikke bildene plasserer seg der de skal. Hm...

    Kjekt du ville være med i giveawayen min:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett