torsdag 25. april 2013

Instagram





Tiden strekker ikke alltid til når det kommer til blogginga for tida, men heldigvis har vi jo instagram, som jeg mildt sagt er ganske så hektet på!
Her er en liten samling av noen av bildene jeg har tatt i det siste, og nederst har jeg laget en collage fra min formiddag i København nylig. København er forøvrig en by jeg digger og som jeg snart må tilbake til! Selv en matpause på Kastrup er faktisk god stemning! ;)
Ellers er det full arbeidsuke for meg, men det er likevel fint med helg, spesielt når jeg vet at jeg skal spise fantastisk god mat imorgen! Ønsker deg også en flott helg! :)

4 kommentarer:

  1. Du har så mange fine Instabilder! :) Håper helga di blir strålende!

    Klemmer :)

    SvarSlett
  2. Cato Christensen27. april 2013 kl. 05:00

    Flott side du har Carina! Skjønner godt at man kan bli hektet på dette :-)

    SvarSlett
  3. Følger deg på insta jeg vet du :)

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett
  4. Herlig formiddag i København. Fantastiske bilder! Her er det HAU med ci 05.05 imorgen...zzzzZzZZzz Kramis

    SvarSlett