onsdag 29. mai 2013

Aldri nok blomster




Jeg får visst aldri nok blomster i hus, og hva er vel bedre enn å kunne plukke dem selv, i godt selskap av min lille prinsesse! At blomstene strengt tatt vokste hos naboen, håper jeg vi blir tilgitt for! Vi tok ikke så mange altså! ;)
Her er det ellers friuke, og jeg har vært superflink og skrubbet ned badet. Må skryte litt av meg selv, men det skal sies at det var på tide(!) Nå blir det endelig ut med stellebordet og rydding i skuffer og skap, og så tenker jeg det blir bra! Det blir vel innkjøp av en krakk også, som selvsagt må males i en morsom farge. Foreløpig heller jeg mot korall..... :)
Ønsker deg en fortsatt flott uke!


3 kommentarer:

  1. Koselige blomsterbilder, så fine dager vi har nå:)

    SvarSlett
  2. Du er tilgitt:-) Mot et lite vederlag vel og merke...

    SvarSlett