tirsdag 19. november 2013

Fargeglede




Så har jeg omsider malt stua ferdig, og mens de fleste veggene er malt i den lyse fargen Skumring, så fikk den siste veggen en litt mørkere farge kalt Oslo. Jeg må si jeg er særdeles fornøyd med begge fargene, og om jeg ikke var "heimkjær" fra før, så er jeg kanskje blitt det enda mer nå! ;)
Det er enda noen småting igjen her, bl.a er det en aldri så liten bursdagsgave til meg selv på gang, men det får jeg komme tilbake til litt senere! :)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!

5 kommentarer:

  1. Så flott det ble!! Digger den Oslo- fargen, er så fin!
    Ønsker deg en fin dag)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Så lekkert du har fått det!!
    Stilig med den mørke veggen:)
    Ha en fin kveld:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. For en FLOTT farge!!
    Ble knallbra ♥

    SvarSlett
  4. OMG this is a perfect beautiful place!
    Just as I like simple!
    ¡Sigue así!
    Follow (if u like): www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    SvarSlett