torsdag 3. februar 2011

Award



Heldige meg har fått en award fra den utrolig fiiiiine bloggen Hvite tulipaner, og med denne awarden følger det en utfordring om å svare på følgende spørsmål;

1) Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18. Let fram til linje 4. Hva står det der?
Nærmeste bok var visst lillemors barnebok, som ikke hadde så mye som 18 sider ;)

2) Hva var det siste du så på tv?
"Svendsen om Hansen og Jensen". Digger den godeste Truls!

3) Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?
Hører en kombinasjon av tvén og mitt nydelige tantebarn som pludrer

4)Når var du sist ute, og hva gjorde du da?
Trillet til barnehagen for å hente lillegutt i ettermiddag

5) Hva har du på deg nå?
Jeans, kortermet topp fra Zara og supertøflene mine :)

6) Hvilken film så du sist?
Aner ikke, rett og slett

7) Kunne du tenke deg å flytte til utlandet?
Det hadde helt klart vært spennende for en viss periode, men ikke permanent

Gir awarden videre til de flotte bloggene:

Moa og kaffekoppen
A dog posing
Fargebarn
Høytrykk

3 kommentarer:

  1. Så gøy!!! Gratulerer kjære. Skjønner ikke så mye av dette, men jeg ser jo at jeg er nevnt under der... KOS! <3U

    SvarSlett
  2. Så kjekt å lese, og så kjekt at du vil gi den videre til meg! Takker og bukker....får se om det blir noe innlegg. Har allerede svart på flere slike. Kan fort bli litt for mye om meg selv...hehe.
    Men jeg er utrolig beæret og glad over at du ville gi meg en! Tusen takk!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Å, tusen takk! Dette var koselig! :)

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett