søndag 1. mai 2011

En drøm gikk i oppfyllelse



Denne helga har jeg kost meg i hovedstaden sammen med min kjære mamma. Hovedmålet med turen var Roger Waters konsert på Telenor arena igår kveld, og den skuffet så absolutt ikke!!! Har vært stor fan i mange år, og trodde aldri jeg skulle oppleve dette. Har rett og slett ikke ord for å beskrive opplevelsen, men du verden så godt det er med slike fine påfyll!
Litt shopping ble det også tid til selvsagt, og ikke minst fikk jeg truffet et par gode venninner, og fikk bl.a servert deilig lunsj hjemme hos den ene idag. Etter en slik kosehelg er det dog ingenting som kan måle seg med å komme hjem til de to skattene mine! Nå er vi alle klare for å ta fatt på en ny og forhåpentligvis fin uke! Ønsker dere det samme! =)

4 kommentarer:

  1. Det høres ut som en veldig fin helg! Småbarnsmødre fortjener slike påfyll innimellom. :)

    Ha en fin ny uke, både du og dine!

    SvarSlett
  2. Ja det gir påfyll i store spann!!
    Så koselig med konsert, blir alt for lite av den sorten for min del. Nyt følelsen, Klem Anna

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en herlig helg! Det er så fantastisk med slike opplevelser. Samtidig er det godt å få litt tid til seg selv.

    SvarSlett
  4. Kjempe koselig blogg du har:-) Følger den

    SvarSlett