søndag 3. juni 2012

Vinnerlykke




Denne fine kaffekanna fra Rosendahl var jeg så heldig å vinne hos den fine bloggen Har en drøm... nylig! Jeg har også vært så heldig å vinne en knallgul og superkul anorakk til storebror fra Vossatassar hos Jeg er Jonathan for en liten tid tilbake!
Ikke nok med det, men jammen har jeg vunnet idag også! Jeg fikk nemlig en hyggelig melding om at jeg hadde hatt vinnerlykke hos koselige Fine Friminutt! Kan jo ikke bli noe hell i kjærlighet med slik vinnerlykke! ;)
Ønsker deg en flott, ny uke!

5 kommentarer:

  1. Så deilig med litt vinnerlykke en gang i blant!
    Kannen var superfresh!
    Ønsker deg en god start på uka!

    SvarSlett
  2. Der kom den ja, så bra:)
    Kjempefine de der!!

    Heldig du har vært som har vunnet så masse fint:) Gratulerer ♥

    SvarSlett
  3. Heldige deg :)

    Fin dag til deg og en fantastisk ukesstart. Her er det rolig uke, men masse spennende i gjære! LOVE!

    Smil& fine tanker til deg..

    SvarSlett
  4. Så gøy med vinnerlykke! :)

    Ha en fin mandag og god start på den nye uken.

    SvarSlett
  5. hahahah... joda du skal se du vinner big style der også, vakre!! :)) Men det er dog slett ikke sikkert du finner drømmemannen i blogglandia...såh ut på tur nå! ;D hihi..
    Ha en finfin tirsdagskveld! L O V E m!

    SvarSlett