søndag 1. juli 2012

Det vakreste




Peoner er bare noe av det vakreste som finnes! Det er nesten som om de stråler der de står på spisebordet vårt! :)
En annen vakker ting er bryllup, og gårdagens bryllup var intet unntak! Jeg smiler enda etter en fantastisk ettermiddag og kveld med gode venner! Det ble en del snufsing også gitt, men det hører jo med! Egentlig er det nesten litt synd at vi ofte trenger slike anledninger for å fortelle hvor glade vi er i hverandre...
Ønsker deg en fin søndagskveld og en flott, ny uke! :)

3 kommentarer:

  1. Enig med deg at peoner er vakre! Så nydelig vase du har ;)

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvarSlett
  2. Peoner er så fine!
    Bryllup er gøy. Vi skal i to stykker i august, og jeg har så vidt begynt å titte litt på kjoler. Gøy å se din på Instagram, veldig fin og du så helt smashing ut!
    Fin ny uke til deg, Carina!

    SvarSlett
  3. Min absolutte favoritt :) jeg er så gla jeg har de i Hagen :)

    Klem

    SvarSlett