onsdag 11. juli 2012

Sommerfølelse





Det er enda ei god stund til jeg skal ha ferie, men det hjelper så absolutt på med noen fridager innimellom. Når man da i tillegg får anledning til å ta en matbit og drikke deilig sprudlevin med gode venninner, så blomstrer jo sommerfølelsen! :)
Snart får vi dessuten koselig familiebesøk, og da gjelder det å finne fram noen gode oppskrifter, så vi kanskje kan kose oss litt ekstra med noe annet enn den litt kjedelige hverdagsmaten...
Håper du også har fine sommerdager! :)


4 kommentarer:

  1. Jordbær og deilig vin....mm, det så godt ut.

    Koselig blogg du har. Legger meg til som følger :)

    En fin sommer til deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  2. Mmm, det så herlig ut, selv for en syk sjel som meg;)
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem E

    SvarSlett
  3. åååå...så deilige jordbærene dine så ut!
    Jeg må holde meg unna denne sommeren pga amming, var en p i n e å lage i stand rørt jordbærsyltetøy til resten av gjengen her. men..da er det klart i fryseren...og en boks har mitt navn på! :) Vina må også vente...!


    Kos deg med førferiedager og besøk! ;)

    Klem
    Rikke

    SvarSlett
  4. Bildene dine er vakre ;) Så sommerlig og herlig!

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett