torsdag 22. november 2012

Jeg fant, jeg fant






Jeg har lenge vært på utkikk etter et enkelt brett, som jeg kunne ha på stuebordet, og plutselig en dag dukket det jammen opp! Helt perfekt og akkurat så enkelt som jeg hadde ønsket. Det hører med til historien at det var det siste de hadde også selvsagt! ;)
Innholdet blir nok mer julete om ikke så altfor lenge, og det fantastiske er jo at mulighetene er uendelige! Det liker vi!!!
Lillemor ville gjerne være med på bildet også, og det var selvsagt greit! Ønsker deg forøvrig ei strålende helg! Jeg skal ha julebord for vinklubben på lørdag, og gleder meg som en unge til å pynte meg, skravle og spise og drikke godt! :)

5 kommentarer:

  1. ..det enkle er ofte det beste.. Kjempe fint! ble fin helhet. Og bordet ble jo som nytt etter litt maling! Alltid morro når en kan bruke gamle ting på en ny måte.

    Håper helgen blir bra!Kos deg masse !!!!
    klem fra Line

    SvarSlett
  2. Så fint det var! Jeg har også kikket etter et slikt brett, men det er jammen ikke lett å finne et som passer synes jeg.

    Julebord høres bra ut! Kooos deg! :)

    SvarSlett
  3. Stilig brett - rent og fint design.
    Kos deg på julebord, herlig å slippe seg løs en gang i blandt :)

    SvarSlett
  4. Grattis med ny HAY pute! Likner i alle fall.. :)) Og fine brettet. Gleder meg til å se bilder fra julebordet deres. Det blir nok veldig bra ---åh savner den gode maten din! Og ditt gode selskap! Februar er snart! Velger jeg å tenke ;D Jiii hiii! Kjempestore klemmer herfra. Nyte helgen i lange drag. Ps jeg har helg frem til onsdag neste uke...- begynner å skjønne hvor godt du har det med jobben din hehehe ;) MUAH xxx

    SvarSlett
  5. så fiiiint!:))

    Klem på deg, fine du:))
    Janne:)

    SvarSlett