søndag 4. november 2012

Kos






Månedens utfordring hos NIB, som forøvrig har fått ny, flott blogg, er kos. Denne årstiden er jo perfekt for all slags kos innendørs, og noe av det beste jeg vet, er å krype opp i hjørnet mitt i sofaen med noe varmt i koppen, levende lys og godt lesestoff. Ekstra deilig blir det også hvis man hører høststormen ute hyle, og man kan krype under pleddet! :)
Helga har vært av den fine, sosiale sorten, og jeg akter å avlutte den på sofaen med boka mi! Ønsker deg også en flott søndagskveld, og mengder av fin inspirasjon finner du her !

9 kommentarer:

  1. Et innlegg jeg kjenner meg godt igjen i, høy kosefaktor her:)

    SvarSlett
  2. Herlig. Kos jeg kan kjenne meg igjen i. Lykke til i utfordringen :)
    Klem og god søndagskveld til deg

    SvarSlett
  3. Fant bloggen din gjennom NIB sin konkurranse. Likte bilde ditt veldig godt ;-) Lykke til!!
    Herlig stemning på bildene dine. Legger meg til som følger jeg.
    fin ny uke til deg.
    Line

    SvarSlett
  4. Høy kosefaktor her, altså-herlig bidrag! :-))

    Stor klem!

    SvarSlett
  5. Kjempefint KOS- bilde fra en fin sofakrok.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Flott bidrag!!
    Herlig KOS ♥

    SvarSlett
  7. Så fine bilder! Liker alt som er på dem.
    Ha en fin ny uke, vennen! Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Kjempefine bilder til utfordringen! Å kose seg er jo det beste i verden! :)
    Jeg vet ikke helt om jeg får tid til å være med, men kanskje jeg skal lete opp et bilde i arkivet. Fotolyset er ikke helt med meg på denne årstiden siden jeg ikke er hjemme fra jobb før det blir nesten mørkt.
    Fikk du sett James Bond, da? Jeg synes den var veldig bra, jeg. Litt sånn annerledes og ganske moderne James - but I liked it! :)
    Håper du har en herlig dag!

    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Fine og stemningsfulle bilder!Ulltepper og en god te-kopp er høyt på min kos-liste også.

    SvarSlett