torsdag 20. desember 2012

Vi nærmer oss







Tidligere denne uka hadde jeg julelunsj for venninnene, og med nesten alle tilstede og fin julemusikk i bakgrunnen, så kjente jeg at julestemninga kom smygende for fullt!
Pepperkakebaking med de små er også en fin stemningsskaper, og mens lillesøster foretrakk å kjevle seg gjennom hele seansen, så er storebror nå blitt en dyktig pepperkakebaker! Det hadde han nemlig lært i barnehagen fikk jeg vite! :)
Det blir en del jobbing på meg fram til julaften, men det har sin sjarm det også, spesielt når man har både julekvelden og hele romjula sammen med de små å se fram til!
Håper du har tid nok til å nyte disse siste dagene før julaften, som er fyllt med så mye forventning og glede! :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig borddekking!!
    Jeg vet ennå ikke hvordan jeg skal dekke julebordet så jeg suger til meg all inspirasjon jeg kan få.

    Så takk:-)

    SvarSlett
  2. Herlig med pepperkakebaking med de små : )
    Spesielt når de synes det er gøy.. her varte ikke
    tålmodigheten mer enn i ti minutter, da hadde Ole
    både kjevlet og stukket ut pepperkaker og var dermed ferdig ; )

    Ønsker deg en riktig god jul, håper dere
    får en nydelig jul med fine fridager.
    Klem Elisabeth

    SvarSlett