onsdag 15. mai 2013

På avstand




Det er ikke så ofte jeg viser bilder tatt litt på avstand, men her ser dere en del av stua mellom sofakroken og spisebordet. Det er høyt og deilig under taket her, og teppet er et yndet sted både for lesestunder og ikke minst dansing og herjing!
Det store bildet har en god venninne malt, og plakaten fra Therese Sennerholt får meg til å smile hver gang jeg ser på den! :)
Ellers er jeg i gang med friuka mi, og idag fikk vi jammen besøk av fineste mormor. Nå skal vi bare kose oss de nærmeste dagene, og så er det bare å krysse fingre og tær for oppholdsvær på 17. mai!
Ønsker deg ei fin langhelg og en flott 17. mai-feiring! :)

4 kommentarer:

  1. Synes den lave skjenken din er lekker! Begge lampene er super fine og passer godt inn selv om de er helt ulike hverandre:-)

    Du har det rett og slett SÅ fint!
    Kos dere på 17.mai!

    Klem fra Anne/ mine fiine

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert på skjenken:)
    Gøy og zoome ut innimellom.

    ha en fin fin mormor- og friuke, og en flott 17 mai ♡

    SvarSlett
  3. Bare innom for å ønske deg en flott 17-maifeiring! Vi sees om bord! Kramis

    SvarSlett
  4. Så fint du har det!
    Digger både lampa, trykket og stolen :)

    Klem fra Maren

    SvarSlett