onsdag 18. september 2013

Fem baller i lufta







Nå har jeg virkelig kastet meg inn i en hel rekke prosjekter her hjemme, og har blitt rene stamkunden på en fin malerbutikk i nærheten! Prosjektene er både små og også litt større, og det er en fryd for hvert prosjekt jeg klarer å fullføre på egenhånd. Litt hjelp må jeg dog ha innimellom, og da er det fryktelig kjekt med snille naboer! :)
Det største prosjektet mitt for tida er full oppussing av vaskerommet, som også er gjestetoalett. Jeg har fått hjelp til å legge nye fliser, og nå er jeg i full gang med å male. Tenker det kommer et nytt innlegg fra meg så fort jeg er ferdig der! ;)
Slengte også med en liten collage av bilder fra Instagram, der jeg er svært så aktiv under navnet "Jokernord". Ønsker deg ei fortsatt fin uke!

1 kommentar:

  1. Nå er det lenge siden jeg har vært inne hos deg:)
    Skal si du er flink som holder på med oppussing av vaskerommet!!
    Gode naboer er gull verd:)
    Så fint det var på gutterommet:) Ja de små får fort sine egne meninger om hvordan de vil ha det!:) Men det er jo et godt tegn:)
    Flotte Instagram bilder du viser!!
    Du har det så utrolig fint hos deg!!:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett