søndag 1. september 2013

På avstand






Det er ikke så ofte jeg tar bilder på avstand, og ofte ender jeg med å ta bilder fra de samme vinklene. Jeg tenkte derfor det var morsomt å vise spisestua vår litt på avstand, og dermed litt mer av den enn jeg har vist tidligere! ;)
Friske blomster har jeg også unnet meg, og jeg synes nesten rommet endrer uttrykk med forskjellige blomster! Det som ihvertfall er sikkert, er at blomstene får meg i godt humør; det er nesten så jeg smiler når jeg kommer opp trappa og ser dem! ;) 
Her er det forøvrig arbeidshelg, og den har vært usedvanlig rolig. I stedet for å surre rundt med alt mulig slags prosjekter, har jeg kost meg maks med å sove lenge, lese bok, være sammen med venner m.m. Helt perfekt spør du meg! Håper helga di også er god!   

4 kommentarer:

  1. Så fint du har det :) Nydelige farger!

    SvarSlett
  2. Så lekker stue du har!!
    Nydelige farger:)
    Ja det er utrolig hvordan rommet kan forandre seg etter hvilke type blomster man har:)
    Hvite blomster er jo bare lekkert og de passet veldig fint inn i stua di:)
    En fin kveld til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Så gøy med avstandsbilder! Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver, tar som regel bilder av de samme vinklene jeg også. Det er trygt vet du ;-) Fint hos deg iallefall. Og kul rosa krakk som stikker frem der.

    Ønsker deg en glad mandag.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. Hei- fant bloggen din via IG og følger deg gjerne videre! Fine bilder du viser :)

    Klem Kristin

    SvarSlett