tirsdag 12. november 2013

En liten tjuvstart





Jeg har gjort noen endringer med bildeveggen min i stua, og nå er den omsider ferdig! Sier meg særdeles fornøyd, og blir glad av å titte opp på den fra sofakroken! Noen av de nye illustrasjonene er bl.a fra de flinke jentene i ert&ris, og nettsiden deres er absolutt verdt et besøk! :)
Jeg klarte forøvrig ikke å stå imot presset fra mine to små her om dagen, så da måtte vi visst bare bake litt pepperkaker! Det skal sies at jeg ikke var så veldig vanskelig å overtale, for jeg kjenner at julestemninga er i full anmarsj her og må nesten begrenses litt! ;)
Ønsker deg ei strålende, ny uke!

2 kommentarer:

  1. Så fin bildevegg! Liker juletrebildene! Og kombinasjonen av dusrosa med grå, svart og hvitt er jo uslåelig! :) Søte barn også, kjente jeg fikk lyst på pepperkaker her.. :-D
    Fiiin dag til deg! Klem!

    SvarSlett
  2. Se her er det noen som koser seg, ja. Så skjønne :)

    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på boken min. Som du sikkert skjønner var det mange scener som var vanskelige å skrive. Men sånn er det, alt må med, både det gode og det vonde. Veldig glad for at du liker den. God helg og klem :)

    SvarSlett