mandag 4. november 2013

Vinterstemning




Månedens utfordring hos NIB-jentene heter vinterstemning, og her er mitt bidrag. Friske blomster hører til året rundt, og foreløpig er det ellers ganske så enkelt når det kommer til pynten i huset! Stille før stormen kanskje, for jeg gleder meg noe helt vanvittig til jul, så det er vel bare et tidsspørsmål før jeg begynner å snike inn små juleting her! ;)
Trenger du litt inspirasjon, eller bare vil hvile øynene på noe fint, er det mange godsaker å finne her!
Ønsker deg en fin, ny uke! :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig bidrag, Carina :)

    Jeg har sneket inn en svibel i dag med selvplukket hvit mose som vi fant i helga :)

    Lykke til i utfordringen! Ønsker deg en god uke :)

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Så flott bidrag!!
    Fine bilder og god stemning ♥
    Lykke til:)

    SvarSlett
  3. Mange flotte ting du har samlet sammen her :) Elsker Omaggio og vil gjerne ha alle vasene i alle farger ;-) Hi-hi. Lykke til til deg. Klem fra Monica.

    SvarSlett