mandag 21. januar 2013

Et glimt av vår





Det er så flott med friske blomster, spesielt nå som det er iskaldt ute og våren føles langt borte! Med fyr i peisen og tente lys, så er jo selvsagt vinteren veldig fin den også, og så får heller blomstene og noen fargeklatter her og der være det lille glimtet av vår! :)
Jeg hadde ellers en strålende lynvisitt til København i helga, og kjente at jeg må tilbake om ikke så altfor lenge, og da med mye bedre tid! København er fantastisk og jeg fikk vært innom noen perler ihvertfall, som Stilleben, Verte Rue og Hay Shop. Middag på Sticks`n`Sushi på Tivoli Hotel er også å anbefale!
Ønsker deg en strålende, ny uke! :)

6 kommentarer:

  1. Kos med blomster, blir glad av de :)
    Nydelige bilder!

    Ha en fin kveld.

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så herlig:-) å plutselig er våren her♥

    SvarSlett
  3. Enig ! Blomster er nydelig - og ikke minst vasen de står i !! God uke til deg :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig!

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  5. Åhh det øverste bildet er fantastisk!! LEKKERT!! :D Blir rent inspirert...men det får bli med planleggingen så lenge! Som jeg for øvrig føler jeg har holdt på med de 5 siste årene :/ Ut på tur... ;)) Nyte glade dager i heimen -jeg ser frem til et usannsynlig kos Carina-besøk om kun kort tid!! :D LOVExxx

    SvarSlett
  6. Et glimt av vår trenger man alltid!
    Men spesielt i januar måned. Det er den lengste måneden i året synes jeg...

    SvarSlett