tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år!





Idag var det tilbake på jobb for min del, etter en veldig koselig og rolig romjul sammen med mine to små hos familien nordpå.
Jeg er desverre ikke like flink til å gjøre så mye ut av måltidene når jeg er alene hjemme, men det var jo helt klart på sin plass med en god frokost på årets første dag ihvertfall! :)
Jeg tenkte i den forbindelse at det kunne være et av mine nyttårsforsetter; nemlig å fylle huset med god musikk, deilig mat og drikke og forhåpentligvis godt selskap både titt og ofte! ;)
I bakgrunnen ses forøvrig èn av mine nymalte vegger og et nydelig bilde, som en god venninne nettopp har malt!
Henger litt etter med å bli kvitt julepynten, men det blir snart! Ønsker deg en herlig start på året! :)

1 kommentar:

  1. Riktig godt nytt år til deg også. Måtte det nye året bringe masse glede :) Klem

    SvarSlett