tirsdag 8. oktober 2013

Varm, gnistrende høst




Av overskrifta høres det nå ut som om jeg har veldig mye spennende på gang i høst, men dette er altså tittelen på månedens utfordring hos de dyktige NIB-jentene! ;)
Fokus på månedens utfordring er husets ildsted, men siden jeg er godt i gang med oppussing av stua, må jeg nok komme tilbake til akkurat det om litt... 
For meg handler dog høsten like mye om levende lys, og jeg tenner lys både når vi står opp om morgenen, og når vi kommer hjem om ettermiddagen. Har et greit forbruk med andre ord, men du verden så mye kos som følger med!!
For mer inspirasjon, ta en titt innom her! :)

8 kommentarer:

  1. Nyyydelig :O) Elsker den tapetstripen bak på veggen din.

    Lykke til!

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Flott bidrag. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Så koselig det var med alle lysene!!
    Herlig tapet i bakgrunnen:)
    Lykke til med bidraget!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag! Du gjør ting så elegant.
    Lykke til i utfordringen!
    Ha en fin høstdag!

    SvarSlett
  5. Så stemningsfullt, elsker pippipene :-) Lykke til!

    SvarSlett
  6. Veldig veldig fint bidrag, altså!! Utrolig fine kombinasjoner i fargene.
    Henriette

    SvarSlett
  7. Hei Carina. Så herlige bilder :-) Du, jeg har et spørsmål. Jeg ser at du har lagt deg til i kretsene mine, i stedet for å trykke på "følger" knappen på siden min. Vet du hva forskjellen på det er? Jeg har fått egen blogger-profil nå og lurer også på om du har "mista" meg nå som jeg ikke deler noe gjennom google-kontoen?

    Håper du får ei topp helg, jeg skal på møbel-handlings i Stavanger med mannen. Koos! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  8. Hei igjen. Så gøy at du har begynt på Reisen til Bella Coola. Håper den står til forventningene. Mange har sagt at den er litt treig til å begynne med, men så blir de oppslukt ;) God lesning :)

    SvarSlett