søndag 25. september 2011

En fin kveld

Her er noen bilder fra gårdagens koselige venninnetreff. Vertinna hadde dekket et fantastisk høstbord, og serverte nydelig mat. Med deilig vin i glasset i tillegg, ble det en riktig så fin kveld i godt selskap! Idag har jeg fikset litt både ute- og innendørs. Til og med bilen fikk seg en vask, og det er ikke så altfor ofte gitt. Et mulig tegn på det, er at jeg rett og slett glemte å skru av antenna før jeg kjørte den inn i vaskehallen, kremt kremt... Blir altså en snarlig tur på Biltema! ;) Ha en flott ny uke!

7 kommentarer:

  1. Shit happens :p

    Høres ut som et koselig treff :)

    SvarSlett
  2. ser ut som en herlig kveld!
    Hehe, ei venninne av meg glemte å lukke vinduet på bilen når hun hadde kjørt bilen inn i bilvasken. hehe fort gjort!!

    SvarSlett
  3. Dette så riktig så koselig ut - herlig med sånne kvelder :)

    SvarSlett
  4. Så lekkert og høstlig bord!
    Herlig med venninnekvelder!

    Ei venninne av meg kjørte inn med skiboks...
    Det ble dyrt! Og fryktelig kjedelig for hun som satt inni. Så ei skarve antenne er ikke all verden. Men irriterende! Det skjønner jeg:)
    Håper ukestarten din er bra!
    klem

    SvarSlett
  5. Koselig med venninne middag, burde så absolutt gjøre det oftere!

    Dumt med antenna, men si det Bitema IKKE har...
    Klem Anna

    SvarSlett
  6. Det så på ingen måte feil ut!! ;) Fantastisk lekkert. Jeg ble nesten litt skuffet (eller lettet!?) da du sa vaskehall.. der så jeg for meg deg kronglende inni bilen med støvsuger og vaskebøtte... noe jeg selv har hatt planer om i laaang tid! Men det blir nok vaskehall inklusiv full vask innvendig - av "noen andre" det ender opp med. I morgen kanskje...eller kanskje ikke...eller jo hvem vet? Ikke jeg... ;))) Slikt overlater jeg til tilfeldighetene! Noe må jo overlates til de også hehehe ;) Kos kveld til deg <3

    SvarSlett
  7. Nydelig dekket bord! Høres ut som en super kveld! :)

    SvarSlett