tirsdag 13. september 2011

På en vegg...

Disse to plakatene, som jeg har bestilt på Etsy, har kommet opp på en liten vegg i stua. Har lenge vært litt tilbakeholden i forhold til å henge opp så mye på veggene her, men da jeg først tok sats, så ble jeg jo riktig så fornøyd med resultatet! :) Idag har jeg vært så heldig å ha besøk av et vennepar, som kom med verktøykasse, og hjalp meg med store og små ting. Liker stort sett å klare det meste selv, men av og til er det jammen fint med snille venner gitt!!

4 kommentarer:

  1. Finfine bilder!Så hærlig å møte deg i Trondheim!! fin høstkveld!!

    SvarSlett
  2. De var kjempefine! Liker både motivene og fargene.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Vakre ord!! I et vakkert hjem! Hos en vakker venninne! xxx

    SvarSlett
  4. Kjempesøte bilder - skjønne motiver og herlig budskap.
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett