torsdag 15. september 2011

NY Love

Her er noen bilder fra den fantastiske turen jeg hadde til NY på sensommeren sammen med en god venninne. Blir glad bare av å se på bildene, og er klar til å reise tilbake til denne helt ubeskrivelig herlige byen når som helst! Døgnet har rett og slett ikke nok timer her, for det er jo så mye å se og gjøre og ikke minst smake! Vi var bl.a så heldige å få med oss siste dagen av Alexander Mcqueen-utstillinga, og den var bare helt rå! Stor stas også med champagne-lunsj i Meetpacking Districkt og shoppinga i Soho var heller ikke så verst! ;) Det er godt man har en ny tur å se fram til! Ha ei god helg litt på forskudd!

2 kommentarer:

  1. Endelig fikk jeg se en liten bit av NY`en deres!! Fantastisk flotte bilder du har tatt!!! Jeg stiller meg fremst i kø på neste NY-tur du skal på ;D
    Ha ei nydelig fin helg! Håper vi sees kjemepsnart, skjønne! xxx

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Jeg drømmer om NY og ikke mindre etter å sett disse bildene.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett