fredag 18. januar 2013

TGIF




Så var det jammen helg igjen, og jeg gleder meg faktisk som bare det til å ha arbeidshelg! Imorgen har jeg nemlig et knapt døgn i København, og det må jo utnyttes til fulle! Jeg er i ferd med å skrive ned en liste for hvor jeg helst skulle vært innom, og så får vi se hva jeg rekker... En god kopp kaffe og et nytt blad hører også med til kosen. Det er utrolig deilig med en rolig start på dagen en gang iblant gitt!
Tusen takk ellers for alle de fine kommentarene i forrige innlegg! Slikt gjør meg hoppende glad! God helg og takk for at du titter innom! :)

8 kommentarer:

  1. velkommen til wonderful copenhagen :-)
    har laget et innlegg med noen tips til køben - du kan jo se om det er noe som frister :-)

    SvarSlett
  2. Åååå mye og shoppe i København :)

    SvarSlett
  3. Kos deg så masse i Køben. Skal dit selv om ikke altfor lenge og GLEDER meg. Beste byen!

    SvarSlett
  4. Kos deg masse i København. Klem og god helg

    SvarSlett
  5. Kos deg med arbeidshelg, og så gøy med en dag i København, heldige deg!!! Kos deg:)

    SvarSlett
  6. Så fint kjøkkenet ble! Kos deg masse på Hilton! Her er det 13 dager fri starting NOW, på onsdag ligger jeg i den blå lagune på Island og nyter en drink...;-) Tusen takk for go'klemmen! Kramis P

    SvarSlett
  7. Hoppas du hade en bra helg och att Köpenhamn bjöd upp till dans.

    Och ett väldigt vackert bildkollage måste jag säga.

    Glad måndag!

    SvarSlett
  8. Det var en veldig fin blogg du hadde her... så den følger jeg veldig gjerne videre.... :)

    MASSE fin inspirasjon med hærlige fargesammensetninger... :)

    Ha en fin helg... her er d rolig etter en lite rolig uke med 2 årsdag feiring...

    Klems Diana.

    SvarSlett