mandag 1. oktober 2012

En fantastisk opplevelse





Interiør- og boligmessen i Bergen ble akkurat så fantastisk som jeg hadde forstilt meg, ja kanskje enda litt bedre også! Dette var jo mitt første bloggetreff, og det gjorde stort inntrykk å møte så mange dyktige og ikke minst inspirerende mennesker! Arrangørene hadde virkelig gjort en storartet jobb, og nå gleder jeg meg bare til neste gang! :)
Det fine telyset fra Wik&Walsøe var èn av flere flotte ting jeg fikk med meg hjem i en velfylt goodiebag, og det nydelige skjærebrettet fra Scandinavian Surface måtte også bare være med! Snakk om hjertebank!
Ønsker deg en flott, ny uke!

8 kommentarer:

  1. Så herlig!!
    Tipper det var supert ja:)
    Neste år VIL jeg og være med:))

    SvarSlett
  2. Så fine gaver!!
    Hadde vært gøy å vært der, ja!

    SvarSlett
  3. Hei Carina! Det var så koselig å bli kjent med deg og shoppe sammen med deg! :-D Håper vi treffes igjen om ikke så lenge! Klemmer fra Ann Merete :)

    SvarSlett
  4. Skjærebrettet! Wow! Så fint du har hatt en fin helg her på Vestlandet. Velkommen tilbake!;-) Kramis

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder :) Vi hadde en fantastisk helg ♥

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Så fine ting du fikk med deg hjem. Min lysestake var det sølv på by the way. ;)
    veldig kjekt å snakke med deg. Må si du er veldig lett å snakke med. Det setter alltid jeg pris på :)
    Takk for en fin helg!

    SvarSlett
  7. Åhh herlig! Jeg skal neste år altså!!!!!:)

    SvarSlett
  8. Hei du!:)
    lekre bilder! Første der var jo sååå fint!:)

    ..ja gjett om jeg er misunneli på dere som dro på boligmessen! Hadde jo såååå lyst:( Neste gang SKAL jeg! Og håper slenge meg med på noen bloggetreff før den tid også...:) Hadde vært hygelig å treffe søte du engan da:)

    Ønsker deg en flott kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett