fredag 26. oktober 2012

Hay





Jeg blir bare en større og større fan av Hay, som har så utrolig mye fint til en absolutt ok pris. Bordet mitt, Don`t Leave Me, elskes stadig høyere, og nå har det også sneket seg inn en liten hånd oppå det. Forhåpentligvis dukker det opp et par ting til fra ønskelista etterhvert, for det nærmer seg jo både bursdag og jul! ;)
Ellers har jeg endelig fri i helga, og den skal vies ene og alene til mine to små gull! Det skal bli utrolig deilig å bare være hjemme og kose seg, tenne lys og spise god mat!
Ønsker deg også ei riktig god helg! :)

5 kommentarer:

  1. Så herlig helga høres ut Kos dere masse:-) å ja...HAY elsker jeg å;-)

    SvarSlett
  2. HAY har så mye kult!
    Digger både bordet og hånden:))
    Er og finne på min ønskeliste!!

    SvarSlett
  3. Bordet fra HAY er utrolig fint!
    Likte også godt lampen bak bordet;-)

    Nyt resten av helgen!

    SvarSlett
  4. HAY er en favoritt her også, mye å ønske seg der, bl.a. bordet du har:)

    SvarSlett
  5. Ja, HAY er kult! Jeg har ingenting derfra ennå, men ønsker meg jo bl.a. ei pute...
    Håper du har kost deg masse med dine søte små i helga og at du har fått ladet opp masse energi til ei ny jobbeuke! :)
    Stor klem!

    SvarSlett