mandag 29. oktober 2012

Hva gjør deg lykkelig...?



Jeg føler meg veldig heldig som er så glad i de små tingene i hverdagen, som en god kopp kaffe, et nytt blad, en hyggelig stund med noen jeg er glad i, tente stearinlys og strikka tøfler fra min snille mamma for å nevne noe....
I helga hadde jeg fri, og jeg og mine to små bare koste oss sammen uten å gjøre så mye egentlig. Jeg merker jo at jeg savner dem veldig i perioder med mye jobb, og spesielt det å se dem sove søtt i sengene sine etter en fin dag sammen, er vel noe av det som gjør meg mest lykkelig... :)
Ønsker deg en fin, ny uke og takk for at du titter innom!




6 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg! :)
    Jeg er så enig med deg! Å glede seg over de små tingene i livet er utrolig viktig. Det skal ikke så mye til for å gjøre meg glad; en god klem fra ungene, en kopp te og et nytt inspirerende blad, fine ord, koselige blogger (som din!), gode venner på besøk osv osv.
    Kjempefine tøfler forresten!
    Nyt resten av mandagskvelden :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Så sant så sant:) Det er virkelig de små øyeblikkene som setter spor..
    Så flotte tøfler du har fått! Herlig med varme føtter i høst:)
    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  3. Det er helt sant at det er de små tingene som er viktige. Kunsten er å se dem og ta dem til seg. Det er ikke alltid lett i en stressende hverdag. Dermed er det ekstra godt de dagene man har bedre tid sammen, særlig da helgene sammen med barna.

    Ha en fin kveld! Nå gleder jeg med til å gi de sovende jentene mine en nuss på panna før jeg selv legger meg. :)

    SvarSlett
  4. De små tingene er hva som gir langvarig lykke ja.
    Datteren min i armkroken og film som hun har valgt. kosekveld med kjæresten. pleddet og strikketøyet + litt musikk. ikke mye som skal til.

    God natt til deg.
    Tonje Merethe

    ps. har en give away gående som kanskje er av interesse for deg.

    SvarSlett
  5. så fint skrevet : ))
    det er viktig å ta vare på, og glede seg over, de små stundene.
    Kaffekopp-stunda er blitt veldig verdifull for meg også - såå koselig : )

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. wow great .nice designing style i love all the pic which u share. thanks for post

    SvarSlett