torsdag 29. november 2012

Mens man planlegger




Det er på tide å komme i gang med innpakninga av gavene til julekalenderen, men det er også viktig å kose seg underveis! Jeg er så heldig å ha fri imorgen, så selv om jeg ikke er helt i mål med alle gavene enda, så er hvilepulsen lav! ;)
Litt julemusikk og noe varmt i koppen nå, så går nok dette unna som en lek! Gleder meg så til både stjerne og adventstake skal finnes fram imorgen. Jammen er det en fin tid dette ja!
Ønsker deg en strålende helg litt på forskudd! :)

4 kommentarer:

  1. Flotte bilder!!
    Ja, nå ertiden her, den beste på året:))
    Vi skal pakke inn pakker til kalender i morgen vi og, gleder meg - i år ble vi nemlig enige om at ungene er for store for pakkekalender, men minstemor ble ganske skuffet...!
    Derfor bestemte vi oss likevel for kalender, og det blir en stoooor overraskelse på lørdag morgen, hihi:))

    Ha en fin fin kveld og en flott pyntedag i morgen:)

    SvarSlett
  2. God helg fine vennen! Kos deg med pakkeinnpakkingen :) I år er vi back to basic...Mina får sjokoladekalender, som min omtenksomme pappa sendte fra Norge hihi, og det gleder hun seg stoort til! Hun har oppført seg eksemplarisk siden hun oppdaget den, og i morgen starter den store nedtellingen! Ps jeg teller nå like mye ned til etter jul som julaften... for da får jeg besøk av deeeg!! Jubel! xxxxx

    SvarSlett
  3. Det er så mye forventning og kos i disse dager. Helt herlig, synes jeg.
    Klem og fin helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Nydelig dekket bord i innlegget under her. Her stresser vi heller ikke, og jeg elsker adventstida...men pakkeinnkjøpet sliter jeg maks med...haha

    SvarSlett